Květen 2011

Anglie 2011

9. května 2011 v 6:48 | kitey x |  deník-k
26.4. - 2.5. 2011 pořádala naše škola zájezd do Anglie. Protože už jsem tam jednou byla, bylo mi dvanáct a nic jsem si z toho nepamatovala, přemluvila jsem mamku, abych mohla jet znovu. Ještě 25. dubna mi vlastně ani nedocházelo, že někam jedu, ale když přišel den odjezdu, měla jsem úžasnou náladu. V Brně k nám nastoupili řidiči a v Praze slečna průvodkyně. Potom jsme jeli do Londýna. Cesta trvala něco kolem 24 hodin.
Celý 27.duben jsme prochodili v Londýně. Po tom, co jsme došli až k buckinghamskému paláci, kde si o dva dny později Prince William s Kate Middleton dali svůj svatební polibek, jsme se vydali zpátky k London Eye, na kterém jsme se projeli a konečně jeli do hotelu. Samozřejmě bych to nemohla být já, abych neměla aspoň jednou za den smůlu, nefungoval mi adaptér. Naštěstí se to ale vyřešilo.
Druhý den v Anglii jsme zamířili do Stratfordu a poté do Oxfordu.
Třetí den jsme nás čekal Windsor a Stonehenge.
Další den jsme jeli do Hyde Parku, dvou muzeí a na velkou tržnici. Potom jsme šli na večeři do čínské restaurace, kde jsme dostali, jak říkala slečna průvodkyně, "takové jakoby hovězí maso" s nudlemi. Pak se paní profesorky divily, že všichni jedli pouze nudle. Mimochodem cestovat metrem ve čtyřicetipěti členné skupině není žádná sranda.
Poslední den jsme strávili v Londýně. Šli jsme do London Dungeon - strašidelný dům, ze kterého jsem vycházela polomrtvá. Kdysi jsme byli také v dungeonu, ale to bylo proti tomuhle nic. Potom jsme se loďkou dostali do Greenwiche, kde jsme se šli podívat do námořnického muzea, na nultý poledník a poté jsme zamířili k autobusu. Rozloučili jsme se s Anglií a mířili domů - do toho našeho "krásného" města.

3.května jsme museli všichni povinně do školy.

Chtěla bych poděkovat našim paním profesorkám, které zařídily tento zájezd a vybrali super cestovku (ABC tours), slečně průvodkyni Šárce, která nám všechno říkala a moc mi pomohla s nabíjením mobilu a foťáku, taky pánům řidičům, kteří nás živé dopravili do Anglie a zpátky domů a hlavně všem, kteří tam jeli, protože to bylo vážně Ú.Ž.A.S.N.É.!

Kdybych mohla, klidně bych se tam s vámi vrátila.
-Kitey

Obnovení

7. května 2011 v 18:32 | kitey x |  články-k
Ahoj,
tak jsem zpátky. Nebyl čas, teda vlastně pořád není, ale chybí mi psaní. Sice mi sem nikdo nechodí, ale doufám, že začne. Mám taky wordpress : http://katerinakrausova.wordpress.com/ , tam jsem sice taky psala jen málo, ale doufám, že začnu víc.
Taky přemýšlím, že bych sem začala psát nějaké příběhy, povídky.. Ale jen jestli by byli lidi, kteří by měli zájem. Jestli chcete, napište, o čem by měla povídka být a zkusím kousek napsat. Kdyby se vám líbila, můžu pokračovat.
Jestli teď čtete tento článek, doufám, že tu nejste naposledy!:)