Anglie 2011

9. května 2011 v 6:48 | kitey x |  deník-k
26.4. - 2.5. 2011 pořádala naše škola zájezd do Anglie. Protože už jsem tam jednou byla, bylo mi dvanáct a nic jsem si z toho nepamatovala, přemluvila jsem mamku, abych mohla jet znovu. Ještě 25. dubna mi vlastně ani nedocházelo, že někam jedu, ale když přišel den odjezdu, měla jsem úžasnou náladu. V Brně k nám nastoupili řidiči a v Praze slečna průvodkyně. Potom jsme jeli do Londýna. Cesta trvala něco kolem 24 hodin.
Celý 27.duben jsme prochodili v Londýně. Po tom, co jsme došli až k buckinghamskému paláci, kde si o dva dny později Prince William s Kate Middleton dali svůj svatební polibek, jsme se vydali zpátky k London Eye, na kterém jsme se projeli a konečně jeli do hotelu. Samozřejmě bych to nemohla být já, abych neměla aspoň jednou za den smůlu, nefungoval mi adaptér. Naštěstí se to ale vyřešilo.
Druhý den v Anglii jsme zamířili do Stratfordu a poté do Oxfordu.
Třetí den jsme nás čekal Windsor a Stonehenge.
Další den jsme jeli do Hyde Parku, dvou muzeí a na velkou tržnici. Potom jsme šli na večeři do čínské restaurace, kde jsme dostali, jak říkala slečna průvodkyně, "takové jakoby hovězí maso" s nudlemi. Pak se paní profesorky divily, že všichni jedli pouze nudle. Mimochodem cestovat metrem ve čtyřicetipěti členné skupině není žádná sranda.
Poslední den jsme strávili v Londýně. Šli jsme do London Dungeon - strašidelný dům, ze kterého jsem vycházela polomrtvá. Kdysi jsme byli také v dungeonu, ale to bylo proti tomuhle nic. Potom jsme se loďkou dostali do Greenwiche, kde jsme se šli podívat do námořnického muzea, na nultý poledník a poté jsme zamířili k autobusu. Rozloučili jsme se s Anglií a mířili domů - do toho našeho "krásného" města.

3.května jsme museli všichni povinně do školy.

Chtěla bych poděkovat našim paním profesorkám, které zařídily tento zájezd a vybrali super cestovku (ABC tours), slečně průvodkyni Šárce, která nám všechno říkala a moc mi pomohla s nabíjením mobilu a foťáku, taky pánům řidičům, kteří nás živé dopravili do Anglie a zpátky domů a hlavně všem, kteří tam jeli, protože to bylo vážně Ú.Ž.A.S.N.É.!

Kdybych mohla, klidně bych se tam s vámi vrátila.
-Kitey

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.